Stressig vecka!

Denna veckan är helt crazy! Allt går i ett, ingen rast och ingen vila! Tisdagen var den dag som det fanns lite utrymme på men då mådde jag inget bra och trodde nästan att jag hade blivit sjuk, så då gjorde jag inget annat än att bara va stilla.

Tur för mig att jag bara har tre löppass inplanterat denna veckan, mer hade jag inte hunnit.

Idag har jag iallafall gjort det som var planen:
Jag gick upp 6.30 för att skriva på det förbannade VFU-pappret. VFU=praktik för er som inte vet.
Kl 9 åkte jag till Musikhögskolan för att planera kommande lektioner under praktiken.
10.30 gjorde jag ett besök på vårdcentralen som jag har skjutit upp hur länge som helst.
11 träffade jag vän på gymmet och körde ett armar, axlar, bröst pass
Sen blev det lunch och ännu mer skriva.
14.00 praktik
18.00 ett löppass. Intervaller 500 m gånger 6 samt upp och nedvärmning.
20.00 handla.

Galen dag! Imorgon blir det ännu värre!

/PiggElin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0