Morgonjogg!

Yes, kan börja med att sumera gårdagen som blev en skön träningsdag. Startade med morgonpromenix med vovven. På eftermiddagen körde jag mitt ordinarie medelpass, vilket var en anning förvirrat från början och kanske 5 låtar in i passet. Jag hade dels glömt mina skor hemma vilket gjorde mej galet stressad och därför blev allt lite kontigt. Men jag landade tillslut i det och jag tror inte så många märkte det.

Efter mitt pass så bestämde jag och en kompis oss för att köra ett boxpass. Galet kul, men tungt som skam! Det brände in armarna efteråt, men det är fantastisk att kroppen återhämtar sig så snabbt så redan efter en liten stund så kände jag mig pigg och stark igen. Jag känner mig på topp!

Jag trodde faktiskt att jag skulle vara stel och trött idag när jag vaknade, men faktum är att jag bara har lite lätt träningsvärk i låren. Jag, Jonte och vovven tog därför en löptur nu på morgonen. Scott var hur duktig som helst och sprang på riktigt bra. Några stopp blev det ju då han måste kissa, nosa, spåra, bajsa, men annars så flöt det på riktigt bra. Nu ligger Scott helt utslagen och nöjd, det känns bra att han får röra sig ordentligt när han är hos mig.

Strax ska jag bege mig till praktiken som idag till stor del består av fika på stan :) Ingen dålig praktik det inte :)
Och ikväll är det årsmöte på friskis, ska bli trevligt!

Ha en bra onsdag!
/PiggElin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0