Miniröris!

Precis hemkommen från att ha lett miniröris i en kyrka här i Örebro, på deras öppna förskola. Mycket roligt och det gjorde min dag ännu lite ljusare!
Det är alltid lika kul att se små barn röra sig, och hur kul dom tycker det är. Tänk om man kunde ha samma glädje som dom varje gång man rörde sig. Men förutom barnen så blir jag mycket imponerad av föräldrarna som lydigt jympar dom också lika duktiga. Rör sig på konstiga och roliga sätt, allt för att deras barn ska tycka att det är kul! :)

Solen lyser och jag har gått promenad från och till kyrkan. Verkligen skönt! Ska inte springa idag, för igår hade jag så ont i mina benhinnor på löprundan, så dom ska verkligen få vila. Dock ska jag ta mig en sväng till gymmet tillsammans med Malin.

Ha en härlig fredag alla!!
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0