Mer jympa i jympan



Vilket drag vi hade idag på Friskis. Vi har inspirerats inför det nya upplägget i jympan. Mer jympa i jympan!
Nya upplägget innebär mer fokus på träningen, allt i passet är träning, till och med rörlighet och stretch!
Det har varit en helt underbar dag med massa jympa, och mycket svett och bra musik. Ett litet jympa-battle fick vi till också. Otorligt kul!

Jag tror att det nya upplägget kommer bli bra, men jag blir lite orolig som ledare och funderar över hur mycket jobbigare det kommer bli att leda det nya upplägget, då övergången där man tidigare har kunnat återhämta sig lite försvinner och dessutom ska man jobba ännu mer med växlar och uttryck vilket kommer kräva ännu mer!

Men samtidigt som jag är lite skraj så är jag mycket peppad på det nya upplägget, det är kul att få vara med!

Idag är det våffeldagen och den ska jag verkligen ta vara på. :) Men sen måste jag ladda om för en ny vecka. Pust!!

/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0