Lördag

Vilken softisch dag jag har i dag. Har varit iväg en sväng och repat lite inför en konsert i påsk och sen har jag bara njutit av att vara ledig.
Alla träningspass denna veckan är avklarade, vilket betyder att jag har frihet att kunna välja ett extra pass imorgon om jag vill. Det händer sällan och därför ska jag verkligen njuta av att kunna gå på intervall/flex! Ett tufft pass med hårda intervaller (både styrka och kondition), och sedan avslutande strechande övningar! Jag längtar redan nu.

Så här har veckans pass sett ut:
Tisdag: 9 km löpning + mitt ordinarie Medelpass + Step up
Onsdag: Backträning
Torsdag: Gympass, mage och rygg
Fredag: Långpass löpning 14 km
Och så intervall/flex på söndag då

Känner mig riktigt nöjd med veckans pass :)

Eftersom helgen är lugn så njuter jag av vara hundvakt åt Scott. Vi går långpromenader och övar lydnad. Längtar efter en egen hund!!!

Hoppas ni också njuter av helgen!
/PiggElin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0