Godis!


Godis alltså, denna drog! Denna fruktansvärda, hemska uppfinning! Varför ska det vara så gott med godis??
Jag tänker att jag ska ha en ätardag i veckan och då får jag äta vad som helst. Men ibland blir det kvar godis och då tänker jag att jag ska vara duktig att spara det till nästa ätardag. Detta lyckas jag med i 1 dag, möjligtvis 2, och i bästa fall 3 dagar. Men sen är det kört!

Denna helgen bad jag till och med en vän gömma godiset för mig som blev över. Men igår blev jag galen och letade överallt efter godiset, som jag tillslut hittade och började genast smocka i mig!

Är jag sjuk? Som ett beroende?
Det är iallafall galet och så ovärt, för sen när allt godis är slut så är jag verkligen inte nöjd. Nöjd på godis kanske, men verkligen inte nått vidare nöjd med livet..

Har ni några tips? Är det sluta med godis helt som gäller?

/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0