Draghjälp eller motstånd

Vilken härlig måndag. Tänk om alla måndagar kunde vara så här lätta. Scott är här igen och det är så mysigt, han har haft en grym förmiddag hemma hos Fia som har passat honom medan jag hade praktik. Jag slutade praktiken tidigare och kunde därför få till en springtur för att hämta upp Scott.

Hade saknat att springa med Scott men det i början blev det inte riktigt så smidigt som jag hade tänkt. Det var som om han hade glömt bort hur man springer i koppel. Antingen drog han och jag hängde som en vante efter honom eller också så tvärstannade han och jag fick nästan viplerskada av den hårda inbromsningen..

Efter någon kilometer gav jag upp och gick sista biten hem, vilket inte gjorde nånting eftersom jag ändå redan hade sprungit ett par kilometer innan jag hämtade honom. Dessutom fick jag njuta ordentligt av det fina vädret! Stannade vid en liten å med massa ankor och njöt. Mysigt värre!

Nu ligger både jag och Scott här och slumrar alldeles nöjda av motion.
Jag har ingenting mer som behövs göras idag så nu ska jag bara njuta av att vara ledig ända till på onsdag!

/PiggElin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0