Box

Då har man klarat av två boxpass denna veckan. Är i vanliga fall sällan på box, men det är verkligen en perkfekt parträning eller vad man ska kalla det. Alltså den bästa träningen på friskis där man verkligen kan träna tillsammans med någon och peppa varandra till max. Det är väldigt roligt att man jobbar i par i stort sätt hela tiden och man får verkligen tillfälle att utmana varandra. Dagens box hade mycket två och två övningar som handlade om komunikation, fighting, peppning och samarbete vilket jag kan sakna på vissa boxpass, då fokus ibland bara handlar hamnar på slagen och peppning, men nu var det verkligen annat i fokus också, riktigt rolig kompisträning! Jag blev ordentligt utmanad på både dagens boxpass och tisdagens. Man kan verkligen ge så mycket mer med peppning från någon annan. :) Jag säger det igen: Träningskompis är grejer det!!

Förutom box idag så har jag faktiskt hunnit med ett litet lagom pass på gymmet. Mage och biceps blev det!

Nu ska jag tyvärr ha vilodag i två dagar eftersom det är SMASK!! Kom, kom, kom om du har möjlighet!
19.00 på musikhögskolan i Örebro!

Ta hand om er!
/PiggElin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0