Back on track

Efter några dagars vila så kan jag äntligen använda min vad igen. Jag har varit sååååååå rastlös även om jag bara har vilat sen i fredags..
Tog mig idag iväg på en löprunda för att prova hur min kära vad skulle ta emot detta. Det gick fint, men jag vågade verkligen inte springa på, så det blev en galet lugn runda, dock på 8 km men med gång.

Lite senare kände jag mig så peppad på att få träna igen att jag inte kunde motstå att ta mig iväg på ett medelpass tillsammans med fin vän. Kanske inte jättebra att sätta igång direkt med 2 pass på en dag, men jag kunde inte motstå! Men jag tog det försiktigt och allt gick fint. Vaden gör inte det minsta ont och jag känner mig starkare och mer på G än på länge!

Längtar efter morgondagens gympass med frökenkvarg som jag numera ska börja kalla henne, då hon nästan missbrukar kvarg.
Men kvarg är bra och kvarg ska man ha!! :)

/PiggElin

Kommentarer
Postat av: frökenkvarg ;)

Härligt att din vad är bättre! längtar tills imorgon :) hehe fint namn jag fått ;)

2012-03-07 @ 21:07:17
Postat av: Malin

Hahaha, det kanske är något med att heta Malin och gilla kvarg? Det är ju superbra! Min frukost för det mesta :) Skönt att vaden mår bättre!

2012-03-07 @ 22:33:34
URL: http://mejline.blogspot.com
Postat av: Elin

Det är nog inte bara Malinar som gillar kvarg. Idag har jag ätit kvarg till både frukost lunch och mellanmål :)

2012-03-08 @ 22:17:22
URL: http://piggpiggelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0