Aj!

Där fick jag för all träning!
Eftersom jag är dålig på att vila och bara kör på med pass efter pass så är det inte konstigt när en muskel plötsligt säger ifrån.

Har tidigare berättat om känningarna i benhinnorna, men eftersom jag var så inne i träningen så körde jag på och helt plötsligt sa vad muskeln att nu får det vara nog och uttryckte sig med smärta i fästet.

Det gör ont så fort jag stödjer på foten och därför har jag fått bli i stort sätt sängliggande idag, passade ju i och för sej bra då det var Vasaloppet på TV, samtidigt som man känner ännu mer frustration över att inte kunna röra sig då..

Men nu är Vasaloppet slut och min vad vill fortfarande inte vara med utan vill bara ligga på en varm vetekudde och lata sig. På bilden här nere ser ni hans position, öm och lite svullen.

Längtar redan efter träning!!
/PiggElin


Kommentarer
Postat av: Pappa

VILA!!!!!

2012-03-04 @ 21:40:24
Postat av: Malin

Nu är det du som vilar! En order!

2012-03-05 @ 11:27:40
Postat av: Hedvig

Nej! Stackare! Men jag instämmer med de andra, det är nog bara vila som gäller... Tänk på hur extra skönt och kul det kommer bli att träna när du fått sakna det lite först ;)

2012-03-05 @ 11:54:53
Postat av: Elin

Tack för era visdomsord! :)

2012-03-08 @ 22:18:32
URL: http://piggpiggelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0