Vackra vyer

Gav mig ut på en joggingtur på Visingsö i solen idag. Använde mina nya skor och min nya tröja. :)
Sprang från Rökinge ner mot näs och rundade södra udden, och sedan tillbaka hem mot Rökinge. 98% Asfaltslöpning, vilket kändes i benhinnorna på slutet. Därför tog jag det lugnt och njöt av solen, vyerna och lugnet. Tänkte först stanna nere vid Näs för att vila lite, men hade så bra flyt i benen så jag sprang på.
Stannade korta stunder och fotade trevliga saker, som tillexempel kalvarna på bilden ovan. Trots många stopp så höll jag ett medeltempo på 6.21/km. Tyckte ju att jag sprang och bara myste men tydligen höll jag ett ganska bra mystempo! :)
 

/PiggElin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0