Träningen vecka 23

Vecka 23 var förra veckan men eftersom blogg.se har haft lite problem med sin app det senaste så har det varit svårt att ladda upp nya inlägg, därav har jag inte kunnat delge er allt som jag egentligen velat..

Såhär såg träning vecka 23 ut:
Måndag: Mitt Medelpass
Tisdag: Kort morgonjogg 3,5 km, dock med tunga kassar från affären..
Onsdag: Mitt Medelpass
Torsdag: Vila
Fredag: Löpning 1 mil
Lördag: cykeltur 6 km
Söndag: Vila

Är verkligen inte nöjd med förra veckans träning då jag slappade till mig och varken tränade eller åt ordentligt. Detta ska jag råda bot på denna veckan, hoppas jag. Imorgon planerar jag ett pass på Friskis Jönköping tillsammans med vänner. Och en morgonpromenad några gånger denna veckan skulle kännas bra, så jag kan börja känna på mina toningskor vilket inte blivit av ännu.

Men, men, det är ju sommar, lite extra vila kan vara bra ibland, så man hinner njuta av dessa vackra solnedgångar som Visingsö har att erbjuda.
/PiggElin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0