Träningen vecka 22

Satt och funderade på om jag verkligen hade tränat bra denna veckan, och som alltid så har jag tränat mer än vad jag tror. Det märktes också på vågen idag när jag vägde mig. -1kg visade den, precis som förra veckan. Helt underbart, trots att jag faktiskt har ätit ute ett par gånger denna veckan.

Så här har veckans träning sett ut:
Måndag: Medeljympa
Tisdag: Medeljympa och ett skivstång/spinn 90 min
Onsdag: 3 km morgonpromenad
Torsdag: 3 km morgonpromenad, och ett långpass löpning på 11 km
Fredag: Vila
Lördag: 5 km löpning med inslag av styrka
Söndag: 3 km morgonpromenad

En helt okej vecka. Hade velat få in ett intervall/flex idag bara för flexens skull men är rädd att jag ska ta ut mig då det är Vårruset i Örebro imorgon. Kommer antagligen bli mitt sämsta vårrus någonsin eftersom jag inte hittar glöden i benen. Men om det är fint väder så tänker jag nog springa i mina nya skor och hoppas att dom ger en härligare känsla i ben och sinne.

/PiggElin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0