Träning vecka 23

Som jag skrev i tidigare inlägg så har jag inte tränat sen i torsdags förutom en liten promenix. Detta gör att min träningsstatistik denna veckan dras ner. Men jag har ju denna veckan haft ett antal riktigt bra pass där glöden har varit tillbaka. Benen har känts lätta och explosiva och det är jag superglad för!!
Såhär har träningen sett ut denna veckan:

Måndag: 5 km vårruset
Tisdag: mitt eget medeljympapass
Onsdag: medeljympa i Göteborg
Torsdag: 10 km löpning
Fredag: promenad 3 km
Lördag: vila
Söndag: vila

Känner mig nöjd med löpningen. Tanken är ett kortarepass och ett längre i veckan vilket jag har fått till. Det saknas dock ett styrkepass samt ett flex pass. Men jag får tänka att styrkan får man i medeljympan också.
Jag är hyfsat nöjd ändå med veckans träning.

/PiggElin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0