Toningskor



Idag har jag köpt mig ett par toningskor. Dessa omdiskuterade skor som sägs träna rumpa, lår och vader. Ja, jag har också varit skeptisk, och tänkt att det bara är ett försäljningsknep. Nu har jag iallafall bestämt mig för att testa och se om jag märker nån skillnad eller inte. Jag kommer endast använda dom vid promenader och inte för vardagligt bruk. Jag behöver då inte att använda mina joggingskor vid promenader och kan undivka att dom slits ut, vilket jag ser som ett plus..
Ja, nu är det upp til bevis för dessa toningskor! Någon som prövat?

/PiggElin   

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har ett par reebok easytones, vet inte om de gör jättestor skillnad, men de är sköna att gå i och det blir roligare att gå eftersom det går snabbare. Så nån effekt har de ju iaf :)

2012-06-13 @ 17:12:28
URL: http://mejline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0