Premiär på Brahevallen

Idag var det premiärjympa på Brahevallen, Visingsö. Jag ledde medeljympa och tyckte det var jätteroligt! Var lite nervös att det skulle regna på oss eftersom molnen såg mörka och elaka ut. Men hela passet flöt på utan en droppe ända till strechen och då var det nästan lite skönt att man fick svalka sig med några droppar. Men det var en kort skur. Sen blev det fint igen!
 
Eftersom det är fotbollsläger på Brahevallen denna veckan, så frågade deras ledare om alla barn fick vara med. Självklart sa jag och plötsligt var vi säkert 50 pers som jympade, jätteroligt! Så John, om du läser det här så vill jag bara säga att det blir svårt att slå mig i år, med antalet motionärer. ;)
 
Imorgon laddar jag inför ett intervallpass om det är uppehåll.
 
/PiggElin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0