Migrän

Vaknade i morse med dunder huvudvärk. Hade planerat för sovmorgon men huvudvärken tog över och 7.30 fick jag ge upp mina försök till sömn. Jag drack massa kaffe för att jag tänkte att det skulle rädda mig, men icke. En cykeltur till stan tänkte jag skulle ge huvudet lite syre men istället fick jag synbortfall och blev riktigt yr.
3 st Alvedon senare mådde jag bättre. En fika med Peppe på stan och sen var det dax för att leda medelpass. Inte heller jympan kunde få mig att glömma huvudvärken vilket var väldigt synd när det var så mycket folk.. Jag kände mig inte riktigt där men tog mig ändå igenom passet utan några fel.
Huvudvärken är fortfarande kvar men synen är på plats vilket är bra så jag kan titta på fotbollen.
HEJA SVERIGE!!

/PiggElin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0