GrusGropen


Här ser ni den berömda grusgropen i Karlslund. Det kanske inte ser så brant ut, men det är den, och galet jobbigt är det att ta sig upp för den när den är full av sand och grus. Stegen blir inte så långa då sanden gör att man halkar lite bakåt. Men vad gött det är efteråt! Upp och ner 3 gånger.

Ja, jag trotsade vädret och gav mig ut och sprang med en vän. Vi stannade och körde lite styrka tillsammans och sprang vidare. Avslutade vårat pass med 3 varv i grusgropen.

Känner fortfarande inte att jag har fått tillbaka glöden i benen sen Göteborgsvarvet, men jag ska snart börja springa in mina nya skor och hoppas på att dom ska ge mig en kick.

/PiggElin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0