Prövning

Vilken dag. Hade laddat länge för att få pröva mitt nya medelpass. Igår när jag kom till Örebro satte jag mig ner för att fixa passet så att låtarnas längder stämde och lägga det på skiva. Men såklart så började det krångla redan igår. Laddaren till datorn ville helt plötsligt inte vara med så den här dagen fick börja med att hitta en laddare, vilket visade sig var sjukt svårt till en så gammal dator som jag har. Tillslut hitta jag en laddare som fungerade, men då började istället datorn krångla. PUH!
 
Fick därför nöja mej med ett halvt nytt pass. Men den halvan var grymt kul och jobbig som tusan. Kämpade och svettades som en galning. Det gav mig mycket att få prova och nu vet jag vad jag ska tabort och lägga till. Det kommer bli guld när det är klart.
 
Efter passet blev jag bjuden på god mat och efterrätt samt ett trevligt sällskap till allsång på Skansen! Skönsång på högsta nivå med paret Brauer!!!
 
/PiggElin
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0