ÖSREGN

Körde idag från Visingsö till Örebro i raketfart för att hinna upp i tid och leda mitt pass i baronbackarna. Allt gick fint och solen lyste gasade hela vägen. När jag sedan börjar leda jympan kommer regnet. Och HJÄLP vad det regnade. Några åskknallar kom också och jag funderade på att avbryta passet. Men trots att man knappt såg något eftersom det öste ner från himelen så vägrade motionärerna att ge upp. Tillsammans kämpade vi igenom 45 minuters träning. Mina skor innehöll ett hav, och jag höll nästan på att tappa byxorna för dom var så tunga av allt vatten. Genomblöt var jag och alla andra, men på strålande humör!!!
 
Tack ni som var med!!
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0