Hur ska det gå?

Behöver jag säga att jag är nervös inför imorgon? Jag är sååå nervös så jag nästan mår lite illa. Har drömt mardrömmar om morgondagen 2 nätter i rad och just nu längtar jag mest över att få det överstökat så jag kan fortsätta mitt liv.. :)

Det är många anmälda men jag oroar mig för inte kunna springa i deras tempo och därför behöva säga att de ska fortsätta utan mig. Jag fattar verkligen inte hur det ska gå till..

Men jag måste försöka tänka att jag springer med så långt jag orkar och så långt som kroppen vill. Jag tycker ju det ska bli jätteroligt och jag får verkligen inte ha för höga förväntningar. Det är ju en fruktansvärt lång sträcka och jag har ju verkligen inte tränat inför det här. Jag måste bara se det som en rolig grej!! Men det är klart att alla 45 km vore toppen om jag klarade!

Ahhh!! Vad nervös jag äääääär!!! Skänk mig gärna en styrketanke :)

/PiggElin

Kommentarer
Postat av: Therese Lövgren

Aaaah 45 km är ju as långt! Men heja heja Elin DU KLARAR DET! Kram

Svar: Tack Therese för påhejningar. Jag klarade det och känner mig mer än nöjd, trots att den sista milen var så tung och gjorde nästan bara ont..
PiggElin

2012-07-20 @ 19:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0