Återhämtning

Tre dagar har gått sedan jag satte mitt distansrekord på 40 km. Det känns overkligt. Var tvungen att åka sträckan med bil dagen efter för att verkligen se den från ett annat perspektiv. Det jag konstaterade var att det var skönt att åka sträckan och inte behöva springa. :)

Har mått förvånansvärt bra i kroppen. Vaknade dagen efter sommartåget och hade bara träningsvärk i axlar och rygg. Ytterst lite i lårmuskulaturen. Helt ofattbart att man kan återhämta sig så bra, så snabbt.

Dom här dagarna efter tåget har jag haft besök och lekt guide på Visingsö, vilket innebär mycket cykling och vandring till alla sevärdheter. Mer än så har jag inte rört på mig och det är nog bra så att kroppen verkligen får återhämta sig. God mat och mycket godis har det också blivit vilket jag också ser som en del i återhämtandet :D

/PiggElin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0