Första inlägget...

Vad skriver man där??
Nu är iallafall bloggen startad, men jag är ju inte så nöjd med själva designen. Men jag har suttit och försökt få det hyfsat men det är svårt tycker jag. Får ta tag i designen när jag har mer tid och ork.

Behöver vi ännu en blogg undrar ni säkert? Nej, det behöver ni inte. Det här är mer för mig själv, jag tycker om att skriva av mig lite då och då, och det är kul när man kan dela med sig till andra av sina erfarenheter. Bloggen kommer handla mest om träning och hälsa eftersom det blir mycket sådant i mitt liv. Kommer lägga ut lite recept och lite bra idéer när det gäller träning. Det mesta har jag lärt mig från Mr F. Paulún och Friskis och svettis mina husgudar :)
Självklart kommer bloggen innehålla annat också som mitt liv blandas med. Men det blir lite smått och gott.

Då var första inlägget skrivet och det är bara att publicera! Nu är jag igång!

/PiggElin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0