Pedagogik och Medelpass!

Lång dag idag!
Som ett litet barn som börjar första klass gjorde jag iordning mig imorse när jag skulle gå till skolan. Ny kurs, ny klass, nya böcker...

Och inte så lite fick vi att göra heller till på FREDAG!!! Ahhh! Jag har inte ens böckerna. Fattar inte hur det ska gå.
Men det verkar spännande med Special pedagogik som är det jag ska läsa i första delkursen.

Sedan ledde jag medelpass på friskis. Det gick väldigt bra, men jag svettades floder. Försöker tänka att en det är ett gott tecken, för en människa som tränar mycket svettas snabbare, eftersom kroppen vet direkt vad den ska utsättas för.. Det är sant!

Det blev ett kort inlägg idag. För nu måste jag börja läsa alla dessa texter!!!

/PiggElin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0