Lördagsnöje

Började dagen med att leda familjejympa på Friskis kl 10. Hade sjukt svårt att komma upp men till slut kom jag iväg och barnen var taggade :)

Igår blev det aldrig någon tid till springtur. Njöt istället av fin kväll med vänner på bio och sedan fortsatte kvällen hemma hos mig.

Eftersom löpning aldrig blev av igår så fick jag ta hand om det idag, trots att jag var ganska trött efter gårdagens trevligheter. Men inga ursäkter, ett långpass på 10 km blev det med fin tid!
Löpturen kändes nästintill overklig då det var kolsvart, och helt tyst ute!
Snön lyste upp lite och gjorde att det kändes som man sprang i en dröm.. Mysig känsla, och härlig upplevelse! Har du som läser också någon speciell löparupplevelse som du kommer ihåg?

/PiggElin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0