Kyckling på fredag, va var det jag sa, jag vill ha fredag idag! :)

Så var veckans sista springpass gjort. 1 timma jogg med gång emellan åt. Det var segt, kallt, jobbigt, tråkigt, blåsigt ja allt det där som man inte vill att det ska vara.. Men nu är det gjort och nu behöver jag inte tänka på att snöra på mig löpskorna mer denna veckan.

Jag tror att springturen gick dåligt också pga att jag innan hade haft en lektion som jag inte kände mig så glad över. Ni vet en sån där lektion då man verkligen har lagt ner mycket jobb och tanke bakom men så får man inte riktigt redovisa det sedan. Jag kände mig lite besviken och trött på mig själv..

Men oftast när jag springer brukar mitt humör förändras till det positiva. Om jag är riktigt ledsen eller arg så brukar jag lätta upp efter halva springturen, då jag har fått bearbeta min tankar lite. Hmm, detta funkade tyvärr inte idag och jag blev inte ett dugg gladare under springturen. Kanske för att det blåste och var så kallt...
Vad brukar du som läser göra för att hålla uppe motivationen när du springer och det känns tungt?

Nu är det i alla fall fredag på riktigt och det ska ätas kyckling och ris och tittas på På spåret!
Har dessutom fått mitt schema för den här terminen idag också, så jag ska hinna lägga träningsschema och boka resa också. Återkommer om detta i något annat inlägg. :)

Ha en mysig fredagskväll!

/PiggElin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0