Fredag!!

Äntligen fredag!! Härligt!
Började dagen kl 8.15 med föreläsning som handlade om olika perspektiv på specialpedagogik. Föreläsningen var bra men jag är så svår så tidigt på morgonen. Lever verkligen inte upp till PiggElin innan kl 9.30. Hmm.. Tips någon?

Sedan hade vi förseminarium. Det gick fint det med och det känns som jag har hamnat i en skön grupp.
Därefter blev det ett seminarium som också det gick bra.

Nu är det bara att börja läsa till nästa seminarium.. Pust..

Efter skolan blev det långpass på 9 km genom stan. Kändes sjukt bra och höll en stadig tid också!

Nu är det middagsdags och sen fredagsmys. Ätardag idag, vilket betyder att jag får äta en valfri onyttig middag och sedan nåt godis eller snack, vilket jag annars försöker hålla mig långt borta från.. Vi får se vad det blir för gott!! :)

Ha en fin fredag
/PiggElin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0