För mycket av det goda..

Idag gick det lite snett med att hålla sig ifrån livets goda. Men det är lätt hänt då man ägnar dagen på stan och inte är hemma och bestämmer sitt matintag riktigt själv. Och dessutom blir på något sätt fika suget större när man är på stan och ser människor som sitter och fikar eller chokladbitar vid kassan när man ska betala..
Hade egentligen planerat hur jag skulle lägga upp det med mat. Visste att lunchen skulle intas på mc donalds och då var tanken att jag skulle ta en gi variant vilket innebär:
2 hamburgare - tabort en bröd del från varje hamburgare.
Morötter istället för pommes
Och coca cola light. (Debatten om coca cola light vs vanlig cola kan vi ta i ett annat inlägg)

Jag beställde detta men fick pommes iallafall och där brast dagens planering.. Och dum som man är så tänker man, jag har redan pajjat den här dagen så nu kan jag lika gärna fortsätta. Så nu har det både blivit lite godis och en korvstrognoff med grädde.

Tur att jag kom iväg på intervall/flex. Det behövdes efter sån här dag!

Peppa mig gärna så jag klara dessa frestelser!

/PiggElin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0