Bästa julklappen!

Min fina zodastream. Som jag hade väntat på den och nu i jul kom den av tomten eller rättare sagt min fasters man :)
När man har varit ute och sprungit så finns det inget bättre än ett stort glas kolsyrat vatten ifrån min vackra zodastream! Och eftersom det är så gott så har jag börjat dricka så mycket mer vatten. Massor av vatten, vilket gör att jag inte har så mycket ont i huvudet och vattnet är bra på många andra sätt. Tillexempel om man vill gå ner i vikt!
Hurra för min Zodastream!!

Idag blev det en löptur på 6 km med en fin tid trots att det kändes tungt i benen efter medelpasset som jag ledde igår.

Nu har jag massor att fixa innan det är läggdax!
/PiggElin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0