Veckans träning

Hela denna veckan har jag egentligen mått sådär. Jag har haft matkatarr vilket gör att jag stundvis mår illa, får ont i magen när jag äter, blir mätt snabbt men är ständigt hungrig, och det absolut jobbigaste är att jag går runt med halsbränna. Usch, magkatarr påverkar mig verkligen och jag blir hängig, så när jag har tränat denna veckan så har jag verkligen fått kämpa. Men idag när jag tittar på mina träningspass som under veckan har varit, så är jag sjukt stolt och nöjd. Massa härliga pass, med fina tider och sköna träningsformer.

Så här såg veckan ut:
Måndag: Ett försök till att springa 6 km, blev dock mest gång pga illa mående
Tisdag: Mitt ordinarie medelpass och en semla på det :)
Onsdag: Ett tidigt morgonpass på gymmet
Torsdag: 6 km, innehållande 4 km fartlek
Fredag: 12 km med fiiiiiiiiiiiin tid!
Lördag: Familjejympa som uppvärmning och därefter ännu ett härligt pass på gymmet
Söndag: 9 km, innehållande backträning och massa SOOOL!

Verkligen en fin vecka. Jag ser fram emot nästa veckas pass. Då ska jag även leda barnjympa i en kyrka här i Örebro. Det blir spännande!

Ha en fortsatt fin söndag!
/PiggElin 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0