Summering av en riktig kulturhelg!

Den här helgen har det vekligen varit full rulle! Dock nästintill ingen träning förutom att jag hann med att leda ett familjejympa pass på lördagmorgon mitt upp i all kultur! För det har verkligen varit en riktig kulturhelg..

I fredags sjung kammarkören på festkonsert på universitetet, där även många andra medverkade. Stor bredd på genrer vilket var jättekul. Många duktiga människor! Dock slutade konserten lite dramtiskt som gjorde att jag drömde mardrömmar hela natten därefter och fick antagligen inte den skönhetssömn som jag hade behövt, då vi skulle sjunga på konserthuset på lördagen iförd balklänning. 
                                                              
 (bilden är tagen för 2 år sen, men klänningen är samma som jag hade igår)  :) 

Efter konserthuset blev det resturang besök och häng med väldigt många fina vänner, och självklart melodifestivalen!! Loreen gjorde grymt bra ifrån sig, både sång och koregrafi var över förväntan!!!

Idag, söndag så var det dax igen för ännu en liten konsert. Denna gången var det jag, Jonte och Phille som spelade några sånger på ett möte i betlehemskyrkan. Talade gjorde kattis Ahlström vilket var mycket intressant. Hon talade om barn då hon har många engagemang i organisationer för barn. En mycket fin kväll!

 

Sedan stack jag iväg till friskis för att planera "love in the air"-passet som ska ledas på alla hjärtans dag. Kommer bli så grymt roligt. Kom dit om du har tid och träna med oss!

Nu ska jag äta lite godis och titta på Wallander, allt för att glömma söndagsångesten! :)


/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0