Råttor..

Dagens joggingrunda blev 6 km, men det gick lite för långsamt, kan dock ha varit för att jag körde ett ganska hårt pass i måndags och sen ledde medeljympa igår. Detta gjorde att mina benhinnor kändes redan efter 2 km. Men jag kämpade på.
Blev lite överraskad när jag sprang förbi en liten bäck som annars brukar krylla av ankor, idag kryllade det av råttor... Okej, kanske inte kryllade, men ett par råttor sprang runt och letade efter mat. Och dom var inte så rädda för människor heller, dom stördes inte alls av att jag kom springande typ 1-2 meter ifrån dom. USCH, lite obehagligt..

Nu ska jag tag i en himla uppgift. 3 sidor ska vara skrivna tills på fredag om något som man tyckte var intressant i litteraturen. Men jag hittar inget jag tyckte var intressant.. Sååå oinspirerad..

Kämpa, kämpa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0