Morgonstund har guld i mun

Nu är jag stolt över mig själv. Har klarat av ett joggingpass innan frukost. Jag älskar det, man känner sig så stark som trotsar morgonens seghet och ger sig ut innan nån annan ens kommer på tanken! Solen lyste som att det skulle kunna vara sommar :)

Det är segt att springa på morgonen men det finns även många plus med det.
Man ökar fettförbränningen, som också håller sig högre under resten av dagen.
Man kommer upp och tar vara på dagen.
Man klarar av träningen tidigt och har hela dagen kvar att göra vad man vill med.
Om man orkar så kan man då också hinna med två träningspass!!

Och det sista pluset är att frukosten blir så mycket godare när man kommer hem :)

/PiggElin


Kommentarer
Postat av: Malin

Yeah grymt duktigt!! tumme upp :)

2012-02-29 @ 14:50:11
Postat av: Elin

Tack Malin! Kändes jättebra, jag är verkligen på hugget!!

2012-02-29 @ 19:50:56
URL: http://piggpiggelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0