Låååångpass!

Ojojoj, vilken träningsvecka det har varit. Har fullt upp fredag, lördag, söndag vilket innebar att jag fick göra lite omplanering i träningen. Därför blev det 4 ganska hårda pass på raken..

Måndag: 8 km med fartlek
Tisdag: Ledde medeljympa
Onsdag: 6 km
TORSDAG: 11 KM + 45 min gym!!!!

11 km kändes faktiskt helt okej, var lite seg i starten men efter 4 km så rullade det på fint. Lite kämpigt med underlaget då det var ganska mycket snö, men lite extra motstånd får man se som en positiv grej..
Efter 11 km så åkte jag direkt till gymmet och körde armar, bröst, rygg och mage i 45 min. Så sjukt gött att vara lite på gymmet också. Man känner sig så cool på något sätt :)

Har egentligen aldrig tyckt om tidigare, men så bokade jag en gyminstruktör på friskis och blev jättetänd. Nu tycker jag bara att det är kul att gå dit och köra sina muskler och man vet hur maskinerna funkar och slipper känna sig helt LOST!

Jag firade min avklarade träningsvecka med en mousetårta! Okej, kanske inte bästa sättet att avsluta en träningsvecka på men jag hade verkligen längtat.. :)

Må så gott!
/PiggElin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0