Kyla och opepp!!

Usch, jag vill verkligen inte ge mig ut i det här vädret. Men jag måste, jag bangade springandet igår för jag hade alldels för mycket träningsvärk och trodde ett tag att jag skulle bli sjuk för jag kände mig helt yr. Inte ofta jag ställer in träning, hur illa jag än mår så brukar jag faktiskt fullfölja träningen. (i och för sig inget jag rekommenderar). Men igår avbröt jag träning eftersom jag redan efter 500 meter kände mig yr och konstig.

Men destå mer press är det på mig att jag måste träna idag, eftersom jag har fyra löppass kvar denna veckan och det är bara 4 dagar kvar på veckan... PUH!

Det ska gåååå! Det ska!!!!!!!!!

Återkommer med resultat när dagens träning är gjord!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0