Förberedelser

Dagen före min 25 års dag!!

Idag har jag varit produktiv, har hunnit med uppsatsskrivande med Ellen, jobb, löpning, handling, och förberedelse inför morgondagens KALAS!!

Första löppasset denna veckan. Så här såg det ut:
2 km uppvärmning
2x60 koordinationslopp
5 km snabbdistans
2 nedjogg

Dock gick inte snabbdistansen så snabbt som jag hade hoppats. Fick för andra gången någon typ av brainfreeze som skapar ett väldigt obehag och gör att jag måste ta det lite lugnt.. Någon som vet vad detta kan vara? Sen hade jag håll också så jag skyller på det med..

Tänk att jag fyller 25 år imorgon! Om du har vägarna förbi mig så är du mycket välkommen på kalas från 16 och framåt :)

Kram
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0