En träningsvecka med träningsvärk

Återigen en träningsvecka avklarad. Och denna veckan har verkligen varit en hård träningsvecka.
Så här har den sett ut:

Tisdag: Mitt ordinarie Medelpass 60 min på friskis och därefter Kärleks-medelpass 70 min.
Torsdag: 7 km jogg
Fredag: 2 km uppvärmning, långa intervaller, 2 km nedvarvning. totalt 7 km
Lördag: Ledde min ordinarie Familjejympa och därefter 60 min gym. Mage, Rygg, armar, bröst och lite ben..
Söndag: 11 km löpning

Bra jobb får jag säga, dock har jag missat ett löppass på 6 km som var inplanerat så helt duktig är jag inte. Men jag får lägga in det passet nästa vecka så är det nog lugnt..

Har dock ätit mycket dåligt denna veckan, så all träning har verkligen varit till sin rätta. Det är så svårt att avstå från gott när man har ätit mycket sånt under firande av sin födelsedag. Det är som att man har triggat igång ett beroende och inte kan sluta. Men efter fettisdagen så ska jag försöka ta tag i det där igen.. Ordning och reda, då mår jag bra!!!

/PiggElin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0