25 år

Vilken härlig födelsedag det blev!

Började firandet med en 6 km joggingtur.. Haha, folk tycker jag är konstig att jag tränar på min födelsedag.. Men det behövdes göras och dessutom känner man sig både snyggare och piggare efteråt vilket gör födelsedagen ännu bättre.

Från klockan fyra och framåt hade jag öppethus och det kom massor med fina vänner som jag är såååå glad för!
Pannkakstårta och kokoskladdkaka åkte ner i magen och många trevliga samtal blev det!! Tack kära ni som kom!!!!

Nu sitter jag på tåget mot Göteborg och där väntar ännu mer firande!! Hurra!!

Egentligen hade jag tänkt lägga ut en bild på pannkakstårtan men den blev så fort uppäten så jag hann aldrig ta ett foto, så istället blir det en bild på alla fina påhittiga presenter som jag fick! :)

/PiggElin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0