Tack Stadium

Igår var det medlemsdag på stadium, vilket betydde 20% på allt! Och dessutom hade jag fått en rabatt på 100 kr i brevlådan på stadium! Jag och Ellen spenderade därför ca 2 timmar inne på stadium med att köpa upp typ hela deras sortiment. :) Men nu känner jag mig fullt rustad inför tjejvasan och all träning inför det.
 
Skidställ att åka längd i, men också att använda när jag springer eller som överdragsbyxor påväg till skolan.
 
Längdpjäxor, Fischer och tillhörande fischer längdskidor.
 
Ja, nu har jag alltså två par skidor helt plötsligt. Ett par skidor som jag inte kan ha, så om du väger mellan 55-65 kilo och vill ha ett par fina madshus längdskidor så hör av dig till mig.
 
Tack underbara Stadium för fina köp och för galet fin service. Jag och Ellen firade med pepparkakor och julmust som Stadium bjöd på efter köpet.
 
 
 
 
/PiggElin
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Träningskläder - Stadium

Hej Elin,

Stort tack för ett trevligt blogginlägg. Vi hoppas att du blir riktigt nöjd med dina nya träningskläder, skidor och utrustningen. Stort lycka till med tjejvasan.

Trevlig helg!
David B

Stadium AB
www.stadium.se

2012-12-07 @ 10:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0