Snorig

I natt hade jag svårt att sova, min näsa hade täppat igen sig och jag kände mig inte alls kry. Jobbigare blev det sen när jag drog en julkalenderlucka som uppmanade till ett valfritt friskispass. Först tänkte jag skita i det ifall min täppta näsa var början på en större förkyldning. Men eftersom inte halsen gjorde ont så funderade jag på om jag kunde ta något lågintensivtpass på friskis. Jag kollade igenom schemat och hittade inget lättare pass. Och började därför fundera på vilka pass som är lättast att fuska sig igenom.
 
SPINNING!
 
Så jag åkte till Friskis och trampade mig igenom ett spinningpass utan nästintill något motstånd. Så fort jag blev minsta svettig så sänkte jag farten. Varm blev jag, och det var svårt att inte ryckas med i musiken. Men jag vred knappt på motståndsratten och höll min lågintensiva känsla. Nu är det bara 3 luckor kvar, och än så länge har jag inte missat någon. Ibland är jag kanske lite väl extrem men jag är så envis!
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0