Snökaos!

Örebro har idag förvandlats till ett snökaos. Flera centimeter snö och ingen traktor som är ute och skottar.. Efter en helt ledig dag så fick jag plötsligt galet bråttom när jag skulle ge mig iväg till Friskis för att leda pass. Jag vågade inte ta min bil i snökaoset, och det gick ju verkligen inte att cykla. Det fick helt enkelt bli en promenad/löptur till Friskis. Och hjälp vilken träning det var att springa i snön. Det tog ordentligt på benen och jag kom på vilken bra träning det är med snön. Träning för balansen, bålstabilitet, och kondition. Jag hade glömt bort att det var så stor skillnad att springa i snö. Jag lovar att jag var mer än uppvärmd när jag kom till Friskis!
 
/PiggElin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0