Nytt pass

Så var det dags igen. Passbygge! Har suttit och snickrat på mitt nya pass inför Våren och känner mig väldigt nöjd. Jag har ju varit lite fundersam över att behöva bygga nytt pass, eftersom jag har tyckt om mitt höstpass så mycket! Man vill ju nå upp till att passet blir minst lika bra som det gamla, om inte bättre!!
 
 
Men efter att suttit med passet nu i eftermiddag så känns det väldigt roligt och jag tror det här kommer bli grymt bra. Jag vill bara fortsätta bygga och bygga!! Det ända jag saknar är en rörlighetslåt som inte är för långsam eller tråkig. Någon med skönt beat i. Den ska ligga i första rörligheten alltså direkt efter uppvärmningen, och då vill man ju att musiken fortfarande är ganska intensiv och med mycket rymd. Har du något förslag?
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0