Diplomering

Idag är det exakt ett år sen som jag diplomerades som medeljympaledare på Friskis och Svettis. Diplomeringen öppnade en ny väg in i Friskis för mig, och jag känner mig som en större del av Friskis än vad jag tidigare kände när jag endast hade en barnledardiplomering. Egentligen är det kanske ingen större skillnad förutom att jag nu har två intensiteter. Men på någon kostigt sätt så känns det större. Kanske mest för att jag hade så lääänge velat bli medelledare.
 
Jag kommer ihåg hur nervös jag var vid den här tiden förra året, men också hur mycket jag längtade att få stå där i mitten och göra det som jag hade drömt om sedan jag började på Friskis som 17 åring. Medeljympaledare!!
 
Bästa julklappen förra året
 
Dagen till ära ska jag faktiskt gå på ett diplomeringspass. Inte mitt eget som tur är, utan en ny medelledare. Jag älskar diplomeringspass. Dom är spännande och glittrande på något sätt! Jag har ingen aning vem tjejen är eller vad hon kommer bjuda på i sitt pass och det gör det extra roligt! En ny ledarkollega på ingång! :)
 
/PiggElin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0