Stockholm

Då var jag på plats i Stockholm. Efter en minst sagt konstig och fruktansvärt jobbig start på dagen då det krånglade till sig rejält på vägen hit, så kom jag ändå hit till slut..
Har sprungit runt på stan några timmar, hämtat nummerlapp och checkat in på hotellet. Nu ligger jag på hotellrummet helt utslagen och känner mig lite småkrasslig. Inte ont i halsen, men en sträv känsla i halsen som man kan känna när man håller på att bli sjuk. Och trött är jag!! Men det kan bero på dålig sömn natten till idag.. Usch, hoppas jag inte blir sjuk. Vill ju springa imorgon!!


Fina grejer fick man iallafall när man hämtade nummerlappen. Jag älskar goodiebags!!
Hittade dessutom en sjukt snygg Nike träningströja på utlämningsstället, men bestämde mig för att vänta. Den finns säkert i affären snart. För lite billigare penning.. Men mycket annat fick man!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0