Sommarens sista dag..

Med blandade känslor reste jag igår från Göteborg till min lägenhet i Örebro. Jag längtar till höstterminen och rutin och vardag, men samtidigt var det svårt att lämna sommaren bakom sig, och ännu svårare att åka ifrån Göteborg.
 
Vaknade av en mardröm i morse och vägrade somna om efter det, så det fick bli en morgonpromenad till affären för att handla frukost. Därefter tog jag mig till Friskis för att fixa det sista med passet, för på onsdag är det premiär. Och nu ikväll har jag varit och sjungit lite kör och sedan hängt med fina vänner. Känns skönt att vara igång med både träning, mat och fritiden. Jag älskar rutin! Så nu känns det mycket bättre att vara tillbaka i Örebro.
 
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0