Premiär

Igår eftermiddag på kvarnen var det premiär av mitt nya medelpass. Ny musik, nya rörelser, nytt upplägg.
Det pirrade en del i magen och jag kände mig väldigt fokuserad hela passet igenom. Kanske lite för fokuserad och sammanbiten. Men så blir det när man måste tänka hela tiden för att passet sitter i huvudet och inte i kroppen på samma sätt som det förra passet.
 
I det förra passet kunde jag verkligen sluta tänka och kroppen gjorde ändå det den skulle. Det är en enorm trygghet, men det blir också lite tråkigt i längden. Har varit ganska så trött på det gamla passet dom sista gångerna jag körde det.
 
Men nu, NYTT PASS!
Det nya passet är lite "coolare" om man kan säga så. Mer humoristiska inslag och mer glädje. Även om det nya upplägget bygger på mer träning i passet, så tycker jag att jag har fått till glädjen i träningen. Mycket partymusik, men även några Bollywood och afrikanska inslag. Jag tror det blir bra, när det har landat lite i mig.
Sen tror jag att det är rätt sorts folk som behöver komma på mitt pass. Hmm, kanske fel att tänka så, men det jag tänker att dom som kommer uppskatta passet bäst är människor med lite humor och glimten i ögat. Men jag vet inte :S
 
Här är låt listan:
Singel (instumental) - Frispråkarn
Cuckoo - Adam Lambert
Candyman - Christina Aguilera
Start over - Beyoncé
Wavin' Flag - K'NAAN, Féfé
Late night Bombo - Ida Corr
Intro - Bombay Rockers
Dhola - Bombay Rockers
Party rock Anthem - LMFAO
Say it right - Nelly Furtado
Dancehall queen - Robyn
Dansa Pausa - Panetoz
Me and my drum - Swingfly
To the sea - Katzenjammer
Stamp on the ground - ItaloBrothers
Agolo - Angelique Kidjo
Inget kan ändra på det - Veronica Maggio
Relax - Relaxing piano music
Distant shore - Orla Fallon
 
Så välkomna på mitt pass. Onsdagar klockan 16.30 på Kvarnen i Örebro.
 
/PiggElin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0