Passmaking

Vaknade klockan halv 9 imorse, trots att jag nu har semester. Istället för att ligga kvar och försöka sova och antagligen bli sådär jobbigt seg som man blir när man sover för länge, så gick jag upp och tog tag i saker. Satte mig och mixade all musik till mitt nya medelpass. Kan låta enkelt, men det är det verkligen inte. Dessutom har jag en gratis variant av programmet jag använder för mixning, vilket gör att om jag inte är snabb nog så börjar en reklamröst prata mitt i låten och så är hela låten förstörd och man får börja om från början.
Efter att ha mixat i ett antal timmar så känner jag mig relativt klar. Kan egentligen inte göra mer än att öva, öva, öva!!! Några små mixningar får jag göra på plats i Örebro också, men annars är det klart.
Så fort jag har kört första passet så ska ni få låtlistan. :) Eller jag vet, Kom på passet istället!! :)
 
/PiggElin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0