Ledighet & Triathlon

Vilka sköna lediga dagar jag har haft. I lördags åkte jag in realtivt tidigt till Jönköping för att simma, som jag tidigare har skrivit om. Därefter åkte jag och köpte ett par nya fina skor, lacoste skor dessutom. Fick i mig lite lunch och stack sedan till dagens nästa pass, som var ett fredagsfys vid munksjön tillsammans med Friskis&Svettis och deras grymma ledare John. Vilket ös!!!
 
Efter passet tog jag en snabb dusch och fräschade upp mig så jag sedan kunde ägna kvällen på Jönköpingsfesten inne i stan. Festen i sig var inte mycket att hurra för men middagen på Piren och glassen till efterrätt var fantastisk tillsammans med Jonatan. :)
 
Dagen efter blev det sovmorgon i Mullsjö och därefter en löptur med bästa sällskapet. Helt underbart att få springa med dessa människor. Vi skrattade och pratade och hade trevligt hela vägen, trots att vägen var rotig och riktigt jobbig terräng på vissa ställen. Alla dom 10 kilometrarna flöt förbi med hjälp av dessa härliga personer.
 
Efter löpturen åkte vi in till Jönköpingsfesten igen för att se starten av SM i triathlon. Lisa Norden (silvermedaljören i OS) var med och tävlade, men henne missade vi att se. Men vi såg många andra duktiga triathleter som kämpade. Galet vad duktiga dom är! Simma, Cykla, Springa! Imponerande!
 
 
Vi avslutade ledigheten med ännu en god middag på Piren och vi skrattade oss igenom hela middagen typ :P HAHA! Vilken härlig ledighet!
 
/PiggElin
 

Kommentarer
Postat av: ellen:)

så himla härlig dag! den kan man leva länge på:D!

2012-08-15 @ 15:55:30
Postat av: ellen:)

så himla härlig dag! den kan man leva länge på:D!

2012-08-15 @ 15:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0