Inspirerad

Oj, oj, vilket pass jag fick testa igår. Ös från första sekund till sista! Var inbjuden till Friskis&Svettis Jönköping för att testa en ledares nya medel/puls pass. Han är ganska känd för att bara ha bra pass så jag hade höga förväntningar redan innan. Han är en riktig glädjespridare och inspirationskälla, och så fort musiken gick igång så spred sig ett leende över allas läppar. Folk tjoade och tjimmade nästan hela passet igenom. Åh, vilken härlig stämning!
 
Tänk om man kunde bygga sånna pass själv. Pass som känns mer som ett party än som ett träningspass. Mitt nya pass har jag försökt eftersträva partykänslan mer. Men att få folk att tjoa och tjimma under passet är en gåta hur man får till. Man måste bjuda på sig själv till det yttersta antar jag.
 
Passet igår gav mig iallafall all inspiration som jag verkligen behöver nu när jag ska sätta ihop de sista delarna på mitt pass. Om två veckor är det dax att köra det i skarpt läge. Det ser jag fram emot!
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0