Café Brunos

Har haft några fina dagar i Göteborg. När jag är hemma i Göteborg så brukar jag passa på att äta lunch på ett av mina favorit ställen, Café Brunos. Jag älskar detta Café och deras goda sallader. Cafét ligger mitt i stan mittemot nordstan men ändå lite undangömt. Vid lunchtid är det ofta mycket folk som är där och äter men kommer man strax innan eller strax efter så är det hur mysigt som helst, och personalen bjuder ofta på ett leende. :)
 
Igår köpte jag mig en pastasallad med kyckling, som man får tillsammans med en supersmarrig tomatsås och pesto. MUMS! Mycket är det också, var tvungen att ta med mig hälften hem då jag inte orkade äta upp allt.
 
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0